Veebipoe Hrada  (edaspidi  Veebipood)  omanik  on  OÜ Hrada (registrikood 14934290).

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba    kättetoimetamise    tasu    sõltub    ostja    asukohast    ning    kättetoimetamise    viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks  tuleb  lisada  soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse  vormistamiseks tuleb täita nõutud  andmeväljad  ning  valida  sobiv  toodete  kohaletoimetamise  viis.  Seejärel  kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui  tellitud  kaupa  ei  ole  võimalik  tarnida  seoses  kauba  lõppemisega  või  muul  põhjusel, teavitatakse   sellest   ostjat   esimesel   võimalusel   ning   tagastatakse   tasutud   raha   (sh   kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kauba eest tasumine

Toodete eest tasumine toimub eurodes Maksekeskus.ee pangalingi kaudu, mille abil on võimalik tasuda järgmiste pankade kaudu:

  1. Swedbank
  2. SEB pank
  3. Danske pank
  4. Nordea pank
  5. Krediidipank
  6. LHV pank

Teie poolt sisestatud andmed hoitakse kindlalt turvatuna ja kasutatakse vaid Teile info edastamiseks ja pakkide saatmiseks.

Müüjal on õigus tellimusest taganeda kui tootja on samal hetkel kauba müünud muud kanalit pidi. Sellisel juhul teavitatakse ostjat viivitamatult kas e-maili või telefoni teel. Makstud raha kantakse ostja kontole tagasi 14 päeva jooksul.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse Euroopa Liidu riikidesse.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Tarnepartnerid ja tarneviisid

Meie tarnepartnerid on Omniva ja Itella. Tarneviisidena pakume pakiautomaadi valikut kassas.

Kätte toimetamise aeg

Eestisisesed saadetised jõuavad  üldjuhul  ostja  määratud  sihtpunkti  3-7  tööpäeva  jooksul  alates müügilepingu  jõustumist.  Väljaspool  Eestis  toimub  kohaletoimetamine  ca. 10  kalendripäeva jooksul.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt  toodetest  ei  pruugi  ostjal  taganemise  õigust  olla,  vastavad  tooted  ja  teenused  tuleb sellisel  juhul  loetleda  ning  need  peavad  vastama võlaõigus seaduse § 53  lgs  4  loetletud tingimustele].

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase  tagastamisõiguse  kasutamiseks  ei  tohi  tellitud  kaupa  kasutada  muul  viisil  kui  on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui  kaupa  on  kasutatud  muuks  otstarbeks  kui  on  vajalik  kauba  olemuses,  omadustes  ja toimimises  veendumiseks  või  sellel  on  kasutamise  või  kulumise  märke,  on  Veebipoel  õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba  tagastamiseks  tuleb  esitada  kauba  ostmisest  taganemise  avaldus,  mille vormi leiab siit. 

Taganemisavaldus tuleb saata e-poe haldajale hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba  tagastamise  kulud  kannab  ostja,  välja  arvatud  juhul,  kui  tagastamise  põhjus  seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood  võib  keelduda  tagasimaksete  tegemisest  seni,  kuni  on  lepingu  esemeks  oleva  asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Veebipoel  on  õigus  taganeda  müügitehingust  ning  nõuda  ostjalt  tagasi  kaup,  kui  kauba  hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole helistades telefonil: +372 5349 383 või saates e-kirja sellel kodulehel osutatud emaili aadressile.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui  Veebipoest  ostetud  kaubal  on  puudused,  mille  eest  Veebipood  vastutab,  parandab  või asendab  Veebipood  puudusega  kauba.  Kui  kaupa  ei  ole  võimalik  parandada  ega  asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress,   pangarekvisiidid)   ainult   tellimuse   töötlemiseks   ning   kauba   ostjale   saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood  saadab  ostjale  uudiskirju  ning  pakkumisi  ostja  e-maili  aadressile  ainult  juhul,  kui ostja  on  selleks  avaldanud  soovi  sisestades  veebilehel  e-kirja  aadressi  ning  andnud  teada  oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone,  tuleb  need  saata  e-kirjana sellel kodulehel näidatud emaili aadressile või helistada telefonil: 53449383

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Scroll to Top